לא תודה, אולי בפעם אחרת

שאלות ותשובות

הזמנות

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעלייך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד שמאל). הזיני את פרטי פרופיל המשתמש - מייל וסיסמה - ומשם כל שנותר הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים שאת רוצה להזמין. יש לבחור צבע ומידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם את עוברת לקופה, ובוחרת שיטת משלוח ושיטת תשלום - וזהו זה. הודעה תישלח לכתובת המייל שהזנת עם כל פרטי ההזמנה ואת תדעי כשהיא תהיה בדרך אלייך.

 

מתי מקבלים את ההזמנה?

זמן קבלת ההזמנה תלוי בשיטת המשלוח שבחרת. 

משלוח עד הבית -בעלות של 30 שקלים - לערים מרכזיות הינו 3-5 ימי עסקים ליתר האזורים תלוי בזמני הפזור וייתכן עיכוב .השליח יוצר קשר ומתאם איתך בשעה שנוחה לך .

חבילות לאיסוף עצמי ניתן לאסוף בכל אחת מחנויות הרשת(ראי/ה באפשרויות צורת המשלוח)החבילות יהיו מוכנות לאיסוף לאחר 5 ימי עסקים ממועד ההזמנה.וניצור קשר להודיעכם שהמשלוח ממתין לכם בחנות .

בכל מקרה, זמן הטיפול בחבילות (עד זמן המשלוח) הוא עד 2 ימי עסקים מזמן ביצוע ההזמנה.

 תודה שקניתם שדה בר!!!

איך אדע שההזמנה שלי נקלטה?

בסיום ההזמנה ולאחר אישור התשלום, תופיע הודעת אישור על המסך ותקבלי אישור הזמנה וחשבונית לכתובת המייל שהזנת בעת ההרשמה. אם לא קיבלת את שני המיילים הללו, או רק אחד מהם, כנראה קרתה תקלה ואת מוזמנת ליצור איתנו קשר כדי לבדוק שההזמנה נקלטה. בנוסף, תמיד תוכלי לבדוק את סטטוס הזמנתך בפרופיל שלך באתר. כל שעלייך לעשות הוא להתחבר לחשבון שלך, להצביע עם העכבר על שם המשתמש שלך ולהיכנס ל"הפרופיל שלי", שם יופיעו כל ההזמנות שביצעת והסטטוס העדכני שלהן.

 

 

שרות הלקוחות שלנו -

 שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א ב ג ה במענה טלפוני או בסמס בין השעות 9:00-13:00 בטלפון 0585-234290. לאחר שעות אלו, תוכלי לפנות אלינו במייל דרך הצור קשר באתר או למייל sdebarlakochot123@gmail.com  נא השאירי את פרטייך ואת שאר הפרטים הרלוונטים ואנו ניצור קשר בהקדם על מנת לטפל בפנייתך .

משלוחים

מאיפה ניתן לאסוף חבילות לאיסוף עצמי?

חבילות לאיסוף עצמי ניתן לאסוף מכל אחת מחנויות הרשת !!!

 

 

משלוחים לחו”ל

לצערנו, נכון לעכשיו אין אפשרות לבחור שיטת משלוח לחו"ל דרך האתר. ניתן להזמין מכל מקום בעולם, אך המשלוח חייב להיעשות לכתובת בישראל.

עם זאת, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 02-5871417, שלוחה 1, בשעות הפעילות (לפי שעון ישראל), ולהזמין משלוח לחו"ל בעלות של 30 ש"ח. המשלוח ייעשה באמצעות שירות eco post של דואר ישראל, ויישלח ללקוחה מספר מעקב.

 

 

לא קיבלתי את החבילה. מה עושים?

שימי לב כי זמן הטיפול בחבילות משתנה לפי צורת המשלוח שבחרת  . בכל מקרה, במידה וישנן בעיות עם משלוח החבילה, אנא צרי עמנו קשר לפי פרטי ההתקשרות המופיעים באתר ואנו נתאמץ לעזור!

0585-234290

או דרך הצור קשר באתר .

 

 

 

לאן הכי כדאי להזמין שירות שליחים?

שירות השליחים פועל בין השעות 8:00-20:00. רצוי לקבוע מקום שבו את נמצאת ברוב שעות היום. השליח יתאם איתך הגעה למקום בטלפון.

 

 

 

איך אדע שהחבילה נשלחה?

עם הישלח החבילה, תקבלי הודעה לכתובת המייל שהזנת בעת ההרשמה. במידה והזמנת משלוח בדואר רשום, תקבלי בהודעה מספר מעקב באמצעותו תוכלי לעקוב אחר ההזמנה שלך באתר דואר ישראל. 

לא קבלת ? שלחי לנו פניה בצור קשר !

החלפות והחזרות

הזמנתי באתר ואני רוצה להחליף בחנות. אפשרי?

הדבר מתאפשר בשמחה במידה ועדיין לא נעשה שימוש בפריט ומחוברת אליו התווית המקורית בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הפריט. עלייך לבוא לאחת מחנויות הבית יחד עם הפריט שברצונך להחליף ועם חשבונית הקנייה שקיבלת. שימי לב! לא תתאפשר החלפה ללא הצגת חשבונית.

במידה וקיים הפרש בין מחיר הפריט שהוחזר לבין מחיר הפריט שנלקח תמורתו, תקבלי זיכוי על סך אותו הפרש אשר ניתן יהיה לממשו באחת מחנויות הבית בלבד, ולא בקנייה חוזרת באתר. 

לקבלת החזר כספי, ניתן להשאיר את החבילה בסניף ולשלוח אלינו בצור קשר באתר את מס ההזמנה והפריט שהוחזר .אנו נבצע את ההחזר ונעדכן דרך המייל על טיפול הפניה .

 

ביצעתי הזמנה ואני מתחרטת. מה עושים?

 

במידה וכבר קיבלת הודעה שההזמנה נשלחה, עלייך להמתין לקבלתה. החל ממועד קבלת ההזמנה, עומדים לרשותך 7 ימי עסקים על מנת להחזירה אלינו ולבטל את העסקה. כל שעלייך לעשות הוא לשלוח את החבילה אלינו דרך סניף הדואר הקרוב למקום מגורייך. שימי לב כי זמן הטיפול של דואר ישראל יכול לקחת עד 14 ימי עסקים. לשלוח בדואר רשום וליידע אותנו דרך הצור קשר באתר במס' המעקב ובמועד השליחה .

 

 

איך אדע שהחבילה הגיעה אליכם?

כאשר מגיעה אלינו חבילה אנו מעדכנים על כך במייל, לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה, וכמובן מטפלים בחבילה לפי מה שציינה הלקוחה בטופס ההחזרה שצורף לחבילה.

 

 

 

קיבלתי את הפריט ואני רוצה להחזיר ולקבל זיכוי לאתר במקומו. אפשר?

ודאי. שלחי אלינו את הפריט לפי ההוראות בתוך 14 ימים מיום קבלתו, צייני בטופס ההחזרה את סיבת ההחזרה ושברצונך לקבל זיכוי לאתר במקום הפריט, ואנו נשלח אלייך קופון למייל בסכום הפריט אותו החזרת.

 

 

מידות

איך אדע שהמידה מתאימה לי בלי למדוד?

אנו עושות הכל על מנת שתקבלי את כל המידע בנוגע למידות הבגדים המוצגים באתר. בכל פריט מופיעות המידות בסנטימטרים, כך שמדידה פשוטה של עצמך תיתן לך את התשובה איזו מידה עלייך להזמין. 

 

מלאי

אני מעוניינת בפריט שאזל מהמלאי. מה עושים?

תוכלי לבחור בפריט שרצית בקטגוריית המידות יופיע לך צמוד לחמידה המבוקשת 'לחצי לעידכון'

במידה ותקישי על מידה זו תשמרי אצלינו במערכת וכאשר הפריט יחזור תהיי הראשונה לדעת!

ותקבלי עידכון למייל שהפריט חזר למלאי......!!!!

מועדון לקוחות

האם ניתן להשתמש בנקודות המועדון באתר?

לא, נכון לעכשיו המועדון אינו פעיל באתר, לא ניתן לצבור/לממש נקודות והטבות. המועדון פעיל רק בחנויות הבית שלנו .

לא מצאת תשובה לשאלותייך? את מוזמנת להתקשר אלינו 02-5871417 או ליצור קשר במייל hello@sdebar.co.il

לחצי כאן לדף צור קשר >>

לחצי כאן להמשך קניות >>

לקוחה קיימת

מעוניינת להירשם ?

מעוניינת להירשם ?

יום הולדת