לא תודה, אולי בפעם אחרת

שאלות ותשובות

הזמנות

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעלייך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד שמאל). הזיני את פרטי פרופיל המשתמש - מייל וסיסמה - ומשם כל שנותר הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים שאת רוצה להזמין. יש לבחור צבע ומידה וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם את עוברת לקופה, ובוחרת שיטת משלוח ושיטת תשלום - וזהו זה. הודעה תישלח לכתובת המייל שהזנת עם כל פרטי ההזמנה ואת תדעי כשהיא תהיה בדרך אלייך.

 

מתי מקבלים את ההזמנה?

זמן קבלת ההזמנה תלוי בשיטת המשלוח שבחרת. 

משלוח רגיל בדואר ישראל לוקח בדרך כלל כ-14 ימי עסקים. דואר שליחים מהיר בתוספת 12 ש"ח לוקח עד 3 ימי עסקים. חבילות לאיסוף עצמי (מהחנות בירושלים בלבד) מוכנות לאיסוף לאחר כשני ימי עסקים ממועד ההזמנה. בכל מקרה, זמן הטיפול בחבילות (עד זמן המשלוח) הוא עד 2 ימי עסקים מזמן ביצוע ההזמנה.

 

איך אדע שההזמנה שלי נקלטה?

בסיום ההזמנה ולאחר אישור התשלום, תופיע הודעת אישור על המסך ותקבלי אישור הזמנה וחשבונית לכתובת המייל שהזנת בעת ההרשמה. אם לא קיבלת את שני המיילים הללו, או רק אחד מהם, כנראה קרתה תקלה ואת מוזמנת ליצור איתנו קשר כדי לבדוק שההזמנה נקלטה. בנוסף, תמיד תוכלי לבדוק את סטטוס הזמנתך בפרופיל שלך באתר. כל שעלייך לעשות הוא להתחבר לחשבון שלך, להצביע עם העכבר על שם המשתמש שלך ולהיכנס ל"הפרופיל שלי", שם יופיעו כל ההזמנות שביצעת והסטטוס העדכני שלהן.

 

 

איך אפשר להזמין פריט שאינו זמין באתר?

פריטים הקיימים בחנויות ואינם זמינים להזמנה באתר, ניתן להזמין באמצעות הטלפון במס' 02-5871417 בימים א'-ה' בין השעות 9:00-13:00.

 

 

 

אני קצת מפחדת להזמין באינטרנט. אפשר לעשות הזמנה טלפונית?

ודאי שאפשר. נשמח לסייע לך בביצוע ההזמנה דרך הטלפון. שירות הלקוחות שלנו פעיל בימים א-ה בין השעות 9:00-13:00 בטלפון 02-5871417. לאחר שעות אלו, תוכלי לפנות אלינו במייל hello@sdebar.co.il, להשאיר את פרטייך ואת פרטי ההזמנה שברצונך לבצע, ואנו נחזור אלייך בהקדם על מנת לבצע את ההזמנה טלפונית.

משלוחים

מאיפה ניתן לאסוף חבילות לאיסוף עצמי?

חבילות לאיסוף עצמי ניתן לאסוף מהחנות בירושלים בלבד, ולא מהחנות בפתח תקווה. אם ברצונך לבחור באפשרות איסוף עצמי, כדאי להיות בטוחה לחלוטין שתוכלי להגיע לחנות בירושלים לאסוף את החבילה, היא תחכה לך החל משני ימי עסקים מיום ההזמנה :)

 

 

משלוחים לחו”ל

לצערנו, נכון לעכשיו אין אפשרות לבחור שיטת משלוח לחו"ל דרך האתר. ניתן להזמין מכל מקום בעולם, אך המשלוח חייב להיעשות לכתובת בישראל.

עם זאת, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 02-5871417, שלוחה 1, בשעות הפעילות (לפי שעון ישראל), ולהזמין משלוח לחו"ל בעלות של 30 ש"ח. המשלוח ייעשה באמצעות שירות eco post של דואר ישראל, ויישלח ללקוחה מספר מעקב.

 

 

לא קיבלתי את החבילה. מה עושים?

שימי לב כי זמן הטיפול בחבילות במידה ובחרת במשלוח בדואר תלוי בדואר ישראל ולוקח בדרך כלל עד 14 ימי עסקים. בכל מקרה, במידה וישנן בעיות עם משלוח החבילה, אנא צרי עמנו קשר לפי פרטי ההתקשרות המופיעים באתר ואנו נתאמץ לעזור!

 

 

 

לאן הכי כדאי להזמין שירות שליחים?

שירות השליחים פועל בין השעות 8:00-20:00. רצוי לקבוע מקום שבו את נמצאת ברוב שעות היום. השליח יתאם איתך הגעה למקום בטלפון.

 

 

 

איך אדע שהחבילה נשלחה?

עם הישלח החבילה, תקבלי הודעה לכתובת המייל שהזנת בעת ההרשמה. במידה והזמנת משלוח בדואר רשום, תקבלי בהודעה מספר מעקב באמצעותו תוכלי לעקוב אחר ההזמנה שלך באתר דואר ישראל. 

החלפות והחזרות

הזמנתי באתר ואני רוצה להחליף בחנות. אפשרי?

הדבר מתאפשר בשמחה במידה ועדיין לא נעשה שימוש בפריט ומחוברת אליו התווית המקורית בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הפריט. עלייך לבוא לאחת מחנויות הבית יחד עם הפריט שברצונך להחליף ועם חשבונית הקנייה שקיבלת. שימי לב! לא תתאפשר החלפה ללא הצגת חשבונית.

במידה וקיים הפרש בין מחיר הפריט שהוחזר לבין מחיר הפריט שנלקח תמורתו, תקבלי זיכוי על סך אותו הפרש אשר ניתן יהיה לממשו באחת מחנויות הבית בלבד, ולא בקנייה חוזרת באתר. 

לקבלת החזר כספי, ניתן להחזיר את החבילה לסניף ירושלים בלבד, או באמצעות מדבקת הגוביינא המצורפת. 

 

ביצעתי הזמנה ואני מתחרטת. מה עושים?

ביטול הזמנה מתאפשר עד 7 ימי עסקים מיום הרכישה. במידה וברצונך לבטל את ההזמנה בסמוך למועד הרכישה, לפני שקיבלת הודעה במייל על שליחתה אלייך, אנא צרי עמנו קשר ונבצע את הביטול.

במידה וכבר קיבלת הודעה שההזמנה נשלחה, עלייך להמתין לקבלתה. החל ממועד קבלת ההזמנה, עומדים לרשותך 7 ימי עסקים על מנת להחזירה אלינו ללא עלות ולבטל את העסקה. כל שעלייך לעשות הוא להדביק את מדבקת משלוח הגוביינא שקיבלת על גבי מדבקת המשלוח המקורית, כך שהכתובת היחידה שתופיע על גבי החבילה היא כתובת המחסן שלנו. כל שנותר לך הוא לשלוח את החבילה אלינו דרך סניף הדואר הקרוב למקום מגורייך. שימי לב כי זמן הטיפול של דואר ישראל יכול לקחת עד 14 ימי עסקים.

 

 

איך אדע שהחבילה הגיעה אליכם?

כאשר מגיעה אלינו חבילה אנו מעדכנים על כך במייל, לכתובת שהוזנה בעת ההזמנה, וכמובן מטפלים בחבילה לפי מה שציינה הלקוחה בטופס ההחזרה שצורף לחבילה.

 

 

 

קיבלתי את הפריט ואני רוצה להחזיר ולקבל זיכוי לאתר במקומו. אפשר?

ודאי. שלחי אלינו את הפריט לפי ההוראות בתוך 7 ימים מיום קבלתו, צייני בטופס ההחזרה את סיבת ההחזרה ושברצונך לקבל זיכוי לאתר במקום הפריט, ואנו נשלח אלייך קופון למייל בסכום הפריט אותו החזרת.

 

 

מידות

איך אדע שהמידה מתאימה לי בלי למדוד?

אנו עושות הכל על מנת שתקבלי את כל המידע בנוגע למידות הבגדים המוצגים באתר. בכל פריט מופיעות המידות בסנטימטרים, כך שמדידה פשוטה של עצמך תיתן לך את התשובה איזו מידה עלייך להזמין. בנוסף, תוכלי להיעזר בטבלת המידות שלנו על מנת להחליט מהי המידה המתאימה עבורך.

 

מלאי

אני מעוניינת בפריט שאזל מהמלאי. מה עושים?

לצערנו כרגע אין לנו אפשרות להודיע אישית על חזרת פריטים למלאי. הכי מומלץ הוא לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות ולבדוק מדי פעם באתר אם הפריט האהוב חזר למלאי. לפעמים יש הפתעות... 

מועדון לקוחות

האם ניתן להשתמש בנקודות המועדון באתר?

לא, נכון לעכשיו המועדון אינו פעיל באתר, לא ניתן לצבור/לממש נקודות והטבות. המועדון פעיל רק בחנויות הבית שלנו בירושלים ובפתח תקווה.

לא מצאת תשובה לשאלותייך? את מוזמנת להתקשר אלינו 02-5871417 או ליצור קשר במייל hello@sdebar.co.il

לחצי כאן לדף צור קשר >>

לחצי כאן להמשך קניות >>

לקוחה קיימת

מעוניינת להירשם ?

מעוניינת להירשם ?

יום הולדת